Pe scurt:

Trimite SMS/ WhatsApp la numărul de telefon 0730809185 cu:

  1. o metoda prin care să vă putem identifica (numărul comenzii sau numărul facturii sau numele persoanei pe care a fost plasată comanda)
  2. adresa de ridicare a coletului
  3. IBAN-ul contului de retur

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • Citește termenii și condițiile în care se pot returna produsele.
  • Pentru o identificare ușoară te rugăm să știi cel puțin una din următoarele: numărul comenzii, numărul facturii, numărul de telefon de pe care a fost plasata comanda sau numele persoanei pe care a fost plasata comanda.
  • Pentru a restitui suma vom avea nevoie de IBAN-ul unui cont bancar la care ai acces.
  • Lasă-ne un mesaj SMS la numărul de telefon 0730809185, poți folosi și WhatsApp, în care să precizezi:
  • o metoda de identificare precizata la punctul 2.
  • IBAN-ul contului de retur.
  • adresa de ridicare a returului.
  • numărul de telefon al persoanei ce va preda returul curierului.

  • Daca ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur noi vom genera un AWB de ridicare iar curierul va veni la adresa indicata de tine. Nu trebuie să printezi AWB-ul, îl va printa curierul, doar împachetează produsele așa cum am făcut-o și noi. Curierul va ridica returul în scurt timp, cel mai adesea în 0-2 zile lucrătoare.
  • După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.
  • Primești suma de returnat în contul menționat de tine, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ne-ai anunțat returul (cel mai adesea în 1-2 zile după ce recepționam noi returul).

Pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim serviciile am aprecia dacă ne-ați comunica și motivul returului, evident, nu este obligatoriu.


Termeni si conditii
 

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fară invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fară a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Iți recomandam păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării e-Store. Rode către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului. e-Store.ro vă putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut sau până la primirea unei dovezi conform căreia acesta a fost expediat, în cazul în care e-Store.ro nu s-a oferit să recupereze el însuși produsul (se va lua data cea mai recenta). Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari sau sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a refuza returul.  In situatia unui retur refuzat (exemplu: se trimite coletul gol, se trimite alt produs, se trimite un produs identic dar din alt material, se trimite un produs deteriorat, etc.) clientul va suporta cele doua taxe de transport: tur( de la client la noi) si retur ( de la noi la client).

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (retururi repetate fara un motiv intemeiat.).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 24h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 14 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica.