Pentru a returna un produs asigurati-va ca acesta poate fi transportat in siguranta.

Folositi ambalajul original daca acesta se afla in o stare buna. In caz contrar incercati sa protejati produsul/produsele prin orice alta modalitate.

Pentru returul oglinzilor va trebui sa folositi: cutia originala, zapada artificiala ( fata, spate, stanga, dreapta) si folie cu bule pe suprafata produsului.

Pentru returul serviciilor de masa sau al seturilor din ceramica:

  • protejati piesele de socuri externe: folositi zapada artificiala, cutia, samd. Zapada artificiala trebuie sa asigure protectia pe toate laturile cutiei.
  • protejati piesele de socuri interne, create intre piese (piesele se pot lovi intre ele): nu trebuie sa existe miscare in interiorul coletului. Folositi ce aveti la indemana pentru a securiza pozitia pieselor.

Raspunderea unei expeditii cade in sarcina expeditorului.

Pentru a returna produse te rugam sa urmezi pasii de mai jos:

  • Citește termenii și condițiile în care se pot returna produsele.
  • Pentru a restitui suma vom avea nevoie de IBAN-ul unui cont bancar deschis pe numele persoanei pe care a fost emisa factura.
  • Lasă-ne un mesaj scris prin SMS sau WhatsApp la numărul de telefon 0730809185, în care să precizezi:
  1. numărul comenzii sau numele pe care a fost plasata comanda.
  2. IBAN-ul contului de retur (deschis pe numele persoanei pe care a fost emisa factura)
  3. adresa de ridicare a returului.
  4. numărul de telefon al persoanei ce va preda returul curierului.

Pentru a evita fraudarea va rugam sa folosti acelasi numar de telefon precum cel din comanda.

Pentru a evita fraudarea restituirea sumei se poate face doar in un cont bancar deschis pe numele persoanei pe care a fost emisa factura.

  • Daca ai primit confirmarea că îndeplinești condițiile de retur noi vom genera un AWB de ridicare iar curierul va veni la adresa indicata de tine. Nu trebuie să printezi AWB-ul, îl va printa curierul, doar împachetează produsele așa cum am făcut-o și noi. Curierul va ridica returul în scurt timp, cel mai adesea în 0-2 zile lucrătoare.
  • Pastrati dovada de predare a coletului catre curier!
  • După ce produsele au ajuns la noi și au fost verificate vei fi contactat/a privind desfășurarea și finalizarea acestei proceduri.
  • Primești suma de returnat în contul menționat de tine, în termen de 14 zile calendaristice din momentul în care ne-ai anunțat returul (cel mai adesea în 1-2 zile după ce recepționam noi returul).

Pentru a ne ajuta să ne îmbunătățim serviciile am aprecia dacă ne-ați comunica și motivul returului, evident, nu este obligatoriu.

Inlocuire gratuita produse deteriorate pe transport / produse lipsa colet

Pentru a fi eligibil de inlocuirea produselor deteriorate sau in situatia in care observati produse lipsa din colet trebuie sa ne anuntati (prin metoda precizata anterior) in termen de 48 ore de la intrarea in posesia dumneavoastra a coletului.

Orice cerere creata dupa 48 ore de la intrarea in posesie a coletului nu va fi luata in considerare.


Termeni si conditii
 

Returul produselor se acceptă conform termenilor și condițiilor menționate mai jos și sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, precum și pentru modificarea și completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fară invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la data primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fară a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fară a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Iți recomandam păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrității produselor.

Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat;

Consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.

Vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 (paisprezece) zile calendaristice de la data informării e-Store. Rode către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract și acceptarea returului.

e-Store.ro va putea amână rambursarea contravalorii produsului până la primirea produsului vândut. Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalității de restituire sau conform procedurilor legale.

De retinut!

In cazurile in care produsele returnate prezinta deteriorari, sunt incomplete, prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a refuza returul.  In situatia unui retur refuzat (exemplu: se trimite coletul gol, se trimite alt produs, se trimite un produs identic dar din alt material, se trimite un produs deteriorat, etc.) clientul va suporta cele doua taxe de transport: tur( de la client la noi) si retur ( de la noi la client).

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri (retururi repetate fara un motiv intemeiat.).

Suma aferenta returului se ramburseaza intr-un cont bancar deschis pe numele persoanei pe care a fost emisa factura.

Modificarea datelor de facturare de pe persoana fizica pe persoana juridica se poate solicita in termen de maxim 24h de la intrarea in posesie a produselor. Termenul de solutionare este de pana la 14 zile lucratoare. Se pot modifica doar facturile care au chitanta eliberata de catre firma de curierat pe persoana juridica.