Informatii despre livrare
In cat timp imi voi primi produsele?
Produsele vor fi expediate in maximum 24h de la primirea comenzii, exceptand zilele de sambata, duminica si sarbatorile legale.
In cazul in care doriti o expeditie foarte rapida va rog sa ne precizati in pagina de Checkout in sectiunea NOTE COMANDĂ (OPȚIONAL).
Produsele vor fi livrate in 24-48h de la plasarea comenzii la adresa selectata sau in Easybox eMag (Sameday). Exceptie fac localitatile limitrofe, sub 1% din localitatile Romaniei si perioada de Craciun si BlackFriday.
In cazul in care doriti livrarea sambata va rog sa ne precizati in NOTE COMANDĂ (OPȚIONAL).
Care sunt modalitatile de livrare?
Modalitatile de livrare sunt:
- la domiciliu/adresa selectata de dumneavoastra
- easybox eMag (Sameday)
Expediati international?
Da. Expeditiile internationale se fac in interiorul Spatiului European. Tarifele cu TVA sunt:
Zona 1 | Zona 2 | Zona 3 | Zona 4 |
Zona 5 |
||||
95 RON |
85 RON | 120 RON | 115 RON |
160 RON |
||||
Slovacia | Austria, Germania, Italia | Croatia, Danemarca, Estonia, Luxembourg, Slovenia, Letonia, Lituania | Belgia, Cehia, Franta, Olanda, Spania |
Finlanda, Portugalia, Suedia |
Livrarea expedierii se efectueaza intr-un termen cuprins intre 3 si 7 zile lucratoare.
Termenii de livrare nu includ sărbătorile legale din țările de expediție și/sau destinatie, cazul de forță majoră și cazul fortuit.
Nu se acceptă trimiteri către insule.
Nu se accepta plata ramburs, plata se efectueaza doar prin Card Online sau Transfer Bancar. In situatia in care coletul nu este ridicat de catre client, acesta este raspunzator de costurile transporturilor tur si retur.
Ce metode de plata sunt acceptate?
Pentru efectuarea platii acceptam:
- Ramburs la curier
- Card Online
- Ordin de plata bancar
Comenzi si retururi
Cum plasez o comanda?
- Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse.
Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
- Verifica-ti comanda
Dupa adaugarea fiecarui produs, esti directionat automat in cosul de cumparaturi, aici poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.
- Detalii de facturare si livrare comanda
Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Continua cu finalizarea comenzii”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.
- Ai mai cumparat pana acum de la noi sau este prima data?
Intra in sectiunea Contul Meu, situata in dreapta, sus.
- Daca esti client nou, selecteaza „Inregistrare” si creeaza-ti un cont nou cu Nume utilizator, Adresa email, Parola.
- Daca esti deja client, selecteaza „Autentificare” introdu e-mail-ul sau numele de utilizator si parola si ti se vor incarca toate datele folosite la ultima comanda.
Pentru a plasa o comanda nu este necesara creearea unui cont dar este recomandata.
- Salvarea datelor
Dupa fiecare comanda plasata, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.
Cum pot anula o comanda?
Puteti anula o comanda accesand sectiunea „Contul meu” → „Comenzi”
In dreptul comenzii plasate aveti optiunea „Cancel Order”
Cum imi pot urmari comanda?
Pentru a urmari statusul expeditiei dumneavoastra folositi pagina Urmareste AWB
De asemenea puteti urmari AWB-ul si pe site-ul curierilor: