Plata reusita

Tranzactia s-a incheiat cu succes!

Cu mult spor vom pregati coletul dumneavoastra!

Informatii generale

  • Fiecare colet livrat la domiciliu poate fi verificat la livrare in prezenta curierului.
  • Veti fi notificat prin e-mail cand comanda va fi procesata.
  • Factura si AWB-ul le veti primi pe e-mail. 
  • In colet nu se gaseste nici o factura / trimitere catre pretul produselor.
  • Pentru produsele din categoria “Oglinzi” va rugam sa verificati la livrare produsele! Daca oglinda este deteriorata va rugam sa nu ridicati coletul (indiferent de metoda de plata). Va trimitem noi alta!

Informatii despre livrare

  • Livrare prin curier: In ziua livrarii vei primi un SMS in care esti anuntat ca livrarea se va face in acea zi si vei avea si numarul de telefon al curierului.
  • EasyBox: Ai 36 de ore sa ridici produsele din EasyBox, cu exceptia comenzilor ajunse in easybox vineri (72 ore). Vei primi SMS cand coletul este incarcat in locker. Nu uita de PIN-ul pentru acces!

Pentru intrebari ne puteti scrie pe WhatsApp la numarul : (004)0730809185

sau

Puteti folosi formularul de contact de mai jos:

[contact-form-7 id=”26″]